יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

סיכום כמה החודשים האחרונים וחזרה לאהבות הישנות שלי!!

הרבה זמן עבר מאז הפוסט האחרון.....

בחודשים האחרונים הקדשנו את מרב זמננו בדייג מסירה...
לא שיש על מה להתלונן אבל למרות שתפסנו מגוון רחב של דגים, קצב התפיסות לא היה יוצא דופן ולכן לא היו יותר מידי עדכונים, אישית התחלתי לחוש קצת שובע מהסירה.

להלן כמה תמונות וסרטון קצרצר על קצה המזלג מהתקופה האחרונה:















מחשבות על סגנונות דייג אחרים מילאו אותי והציפו בי רגשות נוסטלגיה ומהר מאוד מצאתי את עצמי כמה וכמה פעמים בדייג פיתיונות חופי.
למרות שהתוצאות היו בינוניות, עדיין הצלחתי לגרד כמה פעמים שלל סביר מהחוף בעיקר טרולוסים שנתפסו על רצועות קלאמר טריות המולבשות על קרסי צוואר ארוך מידות 0/1 ו-0/2 של גאמקטסו.

תמיד מדהים לראות גם טרולוסים קטנים בולעים קרסים במידות כאלה....

סרטון קצר וכמה תמונות:













אחרי כל מה שנכתב לעיל, מקבל טלפון מחבר מהצפון, נועם, שמספר לי שצוות CARP GALILEE מתארגן לאחת מהיציאות המפורסמות שלהם לדייג קרפיונים ואני מוזמן להצטרף!!
בלי לחשוב פעמיים, אני מסכים!, בכל זאת סגנון דייג שלא יצא לי לעשות כבר חמש שנים.

לאחר נסיעה ארוכה מהמרכז אני מגיע לחופי הכנרת הישר למחנה המדוגם של הצוות!!
פעם ראשונה שאני דג עם החברה- איתמר, סרגי, שי ודור, האמת תענוג עילאי, הכל מתוקתק ברמה הגבוהה ביותר ובסדר מופתי. השהייה בשטח לא הורגשה כלל בזכותם!!

הדייג הפעם, החל מהוצאת הפיתיון לעומק, הפידור ולפעמים המאבק עם הדג, בוצע בעזרת סירה עם מנוע חשמלי.
סגנון שלא היה מוכר לי עד היום ולמרות שנשמע קל, הדייג הזה מאתגר ודורש רמה מקצועית וידע נרחב.
לסיכום יציאה מדהימה, כמות הריצות שחווינו בסופשבוע זה היו הרבה מעבר למה שאני מכיר, אקשן לא היה חסר ואפילו הספקתי לעשות סשן ז'ירז'ור קצר של מושטים.
אישית תפסתי את הקרפיון הגדול ביותר שלי עד היום - יפיוף של 9 קילו.
כמובן שהייתי בעננים:)

רוב הדגים נתפסו על ריגים די פשוטים הכוללים קרסים גודל 4 ובדרך כלל מרכיב הפתיון הראשי היה טייגר נטס במגוון ריחות שונים.

להלן סרטון ותמונות מהסופשבוע הנפלא הזה ושוב פעם תודה לחברי הצוות על החוויה:


















עד הפעם הבאה חברים:)









2 תגובות: