יום שבת, 8 באפריל 2017

מהעונות הקשות בשנים האחרונות אבל תפיסות יש 8/4

עונת הז'ירז'ור לשנת 2017 נפתחה בצוות שלנו ואני חייב לציין שזו אחת מהעונות הקשות והמאתגרות שהיו לנו בשנים האחרונות....

העונה כל לברק שיוצא דורש מאיתנו להקיז דם ולתזז את רגלינו למרחקים שכבר שנים לא עברנו.


בתנאי ים דומים, היו בקרים בעבר שתוך שעה כל הצוות היה תופס ויותר מדג אחד, והשנה אני מז'רז'ר את עצמי למוות  ותופס לברק אחד לאחר חמש שעות ז'ירז'ור!!!
למרות כל הקושי , אנחנו לא מתרגשים יתר על המידה, הים שלנו מחזורי ויש שנים טובות ויש גם שנים קשות, החכמה היא לעשות את ההתאמות ולהשתדל לעשות את המקסימום....

בכל מקרה בשתי היציאות האחרונות אני ממש מגרד שני לברקים ,אחד בכל יום.

הראשון בא בים יחסית רגוע ותוקף פופר קטן ממש רחוק, היתרון של הפופר הספציפי הזה הוא במרחקי הזריקה דבר הנותן לי לסרוק הרבה שטח בימים קשים.

הלברק ממש בלע את הפופר עד הזימים ודרש ניתוח שדה!!



היציאה האחרונה הייתה ממש מתישה, מ-05:00 בבוקר עד 10:00 כלום ושום דבר, עד שממש כמה דקות לפני הקיפול לברק חביב הפתיע אותי בנעילה בתוך הגלים ובמסך של חול תוך כדי גלגול איטי בנקודה ההתחלתית של היום...


הלברק נתפס על ג'יג הד של חברת NU TECH בגירסה עם החצאית וסילקון של חברת YUM בצבע לבן, שילוב מנצח!!






#הלברקים שבתמונות אלה הגדלים שאנחנו לוקחים, אני לא מחשיב קטנים שאנחנו תופסים בין לבין ומשחררים מיידית כמו זה בסרטון הקצר, היו כמה וכמה כאלה אבל הם לא נכנסים לרשימה מפאת גודלם:



הציוד שלי:


מקל :DAIWA MORETHAN BARANZINO AGS

רולר : DAIWA CERTATE 2510 PE-H

חוט:POWER PRO SLICK 15 LB

לפני סיום אשתף דאבל יפה של אורי ברנס ביציאה הלפני אחרונה ,לברק וגומבר של 1.850 קילו.
הלברק על ה-JA DO125 ראש אדום והגומבר על ה-DON BRLONE לבן.





6 תגובות: